بازدید مدیران شرکت مبلمان پاندا از نمایشگاه تخصصی گردشگری صنعت غذا و شیرینی

بازدید شرکت مبلمان پاندا از نمایشگاه تخصصی صنعت غذا - نمایشگاه تخصصی گردشگری صنعت غذا و شیرینی

بازدید مدیران شرکت مبلمان پاندا از نمایشگاه تخصصی گردشگری صنعت غذا و شیرینی

بازدید مدیران شرکت مبلمان پاندا از نمایشگاه تخصصی گردشگری صنعت غذا و شیرینی در بازدید مدیران شرکت مبلمان پاندا تولید کننده میز، صندلی و مبلمان از نمایشگاه اختصاصی گردشگری که با محوریت صنعت غذا و شیرینی در مشهد برگزار شده بود فرصتی شد تا دیداری دوباره با بزرگان صنعت گردشگری مشهد انجام شود و درباره […]

نویسنده: manager
تاریخ: 1400/03/12
نظرات: دیدگاهی وجود ندارد

بازدید مدیران شرکت مبلمان پاندا از نمایشگاه تخصصی گردشگری صنعت غذا و شیرینی

در بازدید مدیران شرکت مبلمان پاندا تولید کننده میز، صندلی و مبلمان از نمایشگاه اختصاصی گردشگری که با محوریت صنعت غذا و شیرینی در مشهد برگزار شده بود فرصتی شد تا دیداری دوباره با بزرگان صنعت گردشگری مشهد انجام شود و درباره سیاستها، راهکارها و مشکلات این صنعت صحبتی هرچند کوتاه به عمل آید. مشکلات اقتصادی سال جاری، صدمات بزرگی به ساختار اقتصادی کشور وارد کرده که صنعت گردشگری هم از این آسیب در امان نبوده و این نمایشگاه نشان از این دارد که آسیبی به اراده بزرگ این بزرگمردان صنعت وارد نشده است.

امید است صنعت گردشگری بتواند با همت همه ی دست اندرکاران، راهی برای نجات کشور عزیزمان و قطع وابستگی به نفت باشد. لازم به ذکر است شرکت مبلمان پاندا تولید کننده میز، صندلی و مبلمان توانسته با توجه به تولیدات خاص خود، طی سالهای اخیر حضور فعالی در خانواده بزرگ تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری داشته باشد.

 

برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه عمدتا جزئ برند های برتر صنعت گردشگری بوده و با توجه به اینکه این نمایشگاه بصورت تخصصی فقط برای فعالان این حوزه برگزار شد بازخورد مناسبی برای شرکت کنندگان و مدعوین داشت، همچنین برای فعالان صنعت غذا و شیرینی به نوعی تشریک و تبادل تجربیات ارزشمند بزرگان این حوزه در سطح کشوری به حساب می آمد. در پایان هم دیداری صمیمانه تر با همکاران صنعت غذا و رستوران که بصورت فعال تر با شرکت پاندا همکاری دارند انجام شد.

در این فرصت از غرفه های  شرکت خانه و هتل(تجهیز کننده هتل و رستوران)، تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا، رستوران سدروس، تالار سران جناب سوداگری و سایرین بازدیدی انجام شد و باعث خشنودی گردید. به همه این عزیزان خداقوت و دست مریزاد می گوییم و آرزوی موفقیت بیشتر برایشان داریم.

ارسال پیام