راهنمای خرید مبل در مشهد

خرید مبل در مشهد

راهنمای خرید مبل در مشهد

مبل یکی از بزرگ‌ترین و پرکاربردترین وسایل در خانه است. علاوه بر این، مبل باید برای نشستن راحت باشد و با دکوراسیون کلی اتاق نشیمن مطابقت داشته باشد. اگر ساکن مشهد هستید یا قصد دارید از این شهر مبل تهیه کنید در این مطلب به شما کمک می‌کنیم که به صورت آسان و راحت خرید […]

نویسنده: حسام شیخی
تاریخ: 1401/08/25
دسته بندی‌: دکوراسیون داخلی ،
نظرات: دیدگاهی وجود ندارد

مبل یکی از بزرگ‌ترین و پرکاربردترین وسایل در خانه است. علاوه بر این، مبل باید برای نشستن راحت باشد و با دکوراسیون کلی اتاق نشیمن مطابقت داشته باشد. اگر ساکن مشهد هستید یا قصد دارید از این شهر مبل تهیه کنید در این مطلب به شما کمک می‌کنیم که به صورت آسان و راحت خرید مبل در مشهد داشته باشید. همچنین با معرفی مدل‌های مختلف مبل و عوامل موثر بر ارزش مبل شما را با قیمت مبل مشهد آشنا می‌کنیم. به علاوه با بررسی و در نظر گرفتن نکات مهم هنگام خرید انواع مبل، می‌توانید در صورت تمایل خرید اینترنتی مبل مشهد انجام دهید

معرفی 5 مدل مبل

اگر قصد خرید مبل در مشهد را دارید بهتر است از قبل از هر چیز با انواع مبل‌های تولیدی مبل مشهد آشنا شوید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که چه مدلی را برای خانه خود انتخاب کنید.

راحتی

ویژگی بارز مبل راحتی این است که در بدنه آن‌ها چوب دیده نمی‌شود و پایه‌های کوتاه با دسته‌های بزرگ و پهنی دارند. این مبل به نسبت مبل سلطنتی قیمت پایین‌تری دارد. ابعاد این مبل‌ها به نسبت سایر مبل‌ها کمتر است. این مبل طرفداران بسیاری دارد به صورتی که همه افراد دوست دارند یک دست از این مبل را در خانه داشته باشند. روکش این مبل معمولاً از چرم یا پارچه مبلی است و داخل آن فوم و ابر بیشتری به کار رفته به صورتی با نشستن روی آن احساس راحتی زیادی دارید. مبل راحتی مشهد یکی از انواع مبل‌های راحتی است که می‌توانید از تولیدی در مشهد آن‌ها را تهیه کنید.

خرید مبل در مشهد، مبلمان راحتی

سلطنتی

مبل سلطنتی که به آن مبل استیل نیز می‌گویند یکی از انواع مبل‌های مجلل و گران قیمت است که معمولاً ارتفاع بلندتری نسبت به سایر انواع مبلمان دارد. وزن این مبل سنگ است و معمولاً روی قسمت‌های چوبی آن منبت کاری انجام شده است. برای ساخت آن از چوب گردو، سفید و راش استفاده می‌شود. ابر و فوم به کار رفته در این مبلمان کمتر از سایر انواع مبل است و عموماً به صورت 9 یا 7 نفره ساخته می‌شود.

خرید مبل در مشهد، مبلمان سلطنتی

اداری

مبل اداری، یکی از مبلمان‌های کاربردی که مورد نیاز هر شرکت و سازمان است. کارکنان و مشتریان روی آن‌ها می‌نشینند و با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند یا کار انجام می‌دهند و حتی به استراحت می‌پردازند. این مبل همچنین برای ارتقای فضای بصری یک شرکت بسیار اهمیت دارد و ارزش سازمان را بالاتر می‌برد. از این نوع مبل می‌توان در مکان‌های اشتراکی مثل اتاق کنفرانس، سالن انتظار، اتاق مدیریت و اتاق کارکنان استفاده کرد. این مبل‌ها ظاهری بسیار ساده و شیک دارند معمولاً چرمی هستند و پایه‌های استیل دارند.

خرید مبل در مشهد_ مبلمان اداری

اسپرت

مبل اسپرت به مبل‌های مدرنی می‌گویند که اغلب برای استرحت یا خواب می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این مبل‌های انواع متنوعی مثل مبل تخت خواب شو، کاناپه و لاو ست دارند. می‌توان آن‌ها را در ابعاد مختلفی تولید کرد و جنس بدنه آن نیز اغلب از کتان و پارچه است. کاربر با نشستن روی چنین مبلی خسته نمی‌شود و می‌تواند بدون محدودیت ساعت‌ها روی آن بنشیند.

خرید مبل در مشهد، مبل اسپرت

ال

مبل ال شکل به مبل‌های گوشه‌ای می‌گویند که جز مبل‌های راحتی هستند و می‌توان از آن‌ها برای خوابیدن و استراحت و پذیرایی استفاده کرد. علارقم این که فضای کمی را اشغال می‌کنند اما فضای زیادی دارند و بسیار راحت و محبوب هستند. می‌توان جلوی آن‌ها از پاف یا میزهای جلو مبلی استفاده کرد.

 

خرید مبل در مشهد، مبل ال

پیشنهاد مقاله: “خرید مبل منزل

نکات مهم هنگام خرید انواع مبل

در این‌جا چند نکته ضروری وجود دارد که قبل از خرید مبل مشهد باید در نظر بگیرید. این نکات به شما کمک می‌کنند تا خرید مبل در مشهد برای شما آسان‌تر و راحت‌تر صورت بگیرد. این موارد عبارتند از:

اندازه

مهم است که طول، عرض و ارتفاع مبل را با توجه به اندازه اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. مبل باید متناسب باشد و در فضا خیلی کوچک یا خیلی حجیم به نظر نرسد.

قاب

چارچوب اصلی مبل باید از چوب طبیعی یا تخته چندلای دریایی ساخته شود تا مبل محکم و مستحکم باشد. از موادی مانند تخته خرده چوب یا چوب نرم برای چارچوب خودداری کنید زیرا مبل ممکن است در طول مدت زمان بشکند.

امتحان کردن مبل

قبل از خرید مبل، ابتدا روی مبل بنشینید و ببینید راحت است یا نه. مبل باید با فوم با ارتجاع بالا ساخته شود زیرا محکم، بادوام است و در مقایسه با فوم کم تراکم، شکل مبل را بهتر نگه می‌دارد. بهترین فنرهایی که برای ساخت استفاده می‌شود، فنرهای هشت طرفه دستی هستند. این فنرها به استحکام می‌افزایند و میزان راحتی مبل را تعیین می‌کنند.

سبک مبل

مدل‌های مختلف مبل که در بازار موجود است شامل مبل استاندارد، راحتی، سلطنتی، کلاسیک، ال و اداری می‌شود. کاناپه ای را انتخاب کنید که مکمل سایر مبلمان و فضای داخلی اتاق نشیمن باشد.

روکش مبل

اگر قرار است مبل در معرض استفاده خشن قرار گیرد، مطمئن شوید که روکش انتخابی محکم و بادوام است. برخی از پارچه‌ها مانند پنبه و کتان راحت‌تر هستند در حالی که پارچه‌های مصنوعی در برابر لکه مقاوم هستند. توجه داشته باشید که پارچه‌های محکم بافته شده تعداد نخ بیشتری دارند و ماندگاری بیشتری دارند. به خاطر داشته باشید که اگر مبل به پنجره نزدیک است، پارچه ای را انتخاب کنید که در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار مقاوم باشد و در برابر نور خورشید محو نشود.

ویژگی مهم در هنگام خرید مبل در مشهد

ویژگی‌های زیادی در زمان خرید مبل در مشهد وجود دارد که مهم است آن‌ها را رعایت کنید، در این محتوا می‌خواهیم به مهم‌ترین آن بپردازیم. خرید مبل همیشه برای همه افراد چالش‌برانگیز بوده است دلیل آن برمی‌گردد به تنوع بسیار زیاد مبلمان، شما باید نکات ریزو درشت زیادی را در نظر بگیرد. این نکات در ارتباط با خرید مبل کودک در مشهد نیز صدق می کند. با رعایت این نکات می توانید بهترین و عالی‌ترین مبلمان را داشته باشید. نکات مهم را پیش‌تر گفته‌ایم حالا می‌خواهیم مهم‌ترین ویژگی را به شما بگوییم.

کیفیت و متریال کارشده

کیفیت همیشه جزء مواردی بوده است که در چشم تمام خریداران قرار دارد. همان‌طور که می‌دانید هرچه کیفیت بالاتر باشد هزینه به همان اندازه زیاد می‌شود. متریال تأثیر بسزای در زیباتر شدن و کیفیت مبلمان دارد. در زمان خرید مبل در مشهد در ابتدا باید از متریال استفاده‌شده مطمئن شوید. سپس اقدام به خرید مبل موردنظر خود بکنید. اگر در این خصوص اطلاع ندارید قبل از خرید تمام موارد را مطالعه کنید و یا از فروشنده بخواهید به شما مشاوره بدهد.

توجه به متراژ خانه

متراژ خانه جزء مواردی است که در زمان خرید مبل در مشهد باید توجه اساسی به آن بکنید. دلیل آن برمی‌گردد به نوع میز و سبکی که می‌خواهید خریداری کنید. هرچه بدانید چه نوع خریدی مناسب شما است استفاده و بهینه خرید مبلمان شما در مشهد به نفع شما خواهد بود.

نوع روکش مبلمان

اینکه روکش مبلمان شما باکیفیت باشد بسیار مهم است. اگر روکش مبلمان شما چرم باشد باید چرم آن را درجه‌یک در نظر بگیرد چرم‌های دیگر این کیفیت را ندارند و در مدت‌زمان کوتاهی پوسته‌پوسته و یا از بین می‌روند مزایای که این روکش دارد راحت تمیز کردن است که با یک اسفنج ابری و مقداری آب به‌راحتی پاک می‌شود؛ اما مبلمان هایی باروکش پارچه به راحتی لکه‌ها پاک نمی‌شود و این بسیار آزاردهنده است اما نکته مثبتی که دارد تنوع در انتخاب پارچه است.

عوامل موثر بر قیمت انواع مبل

حالا که با نکاتی پیرامون خرید مبل و انواع مبل آشنا شدید وقت آن رسید که برای خرید مبلمان مشهد با عوامل موثر بر قیمت انواع مبل آشنا شوید تا بدانید چگونه باید برای خریدی مناسب هزینه کنید.

مواد مورد استفاده

باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت پارچه، چوب و غیره که برای ساخت مبلمان استفاده می‌شود مستقیماً بر قیمت تمام شده تأثیر می‌گذارد. هرچه هزینه متریال بیشتر باشد، مبلمان گران‌تر خواهد بود اما باز هم دلایلی وجود دارد که قیمت آنها متفاوت است و همیشه فقط کیفیت یا دوام این مواد مطرح نیست. با این حال، یک عامل مهم، هزینه تهیه مواد است که بر هزینه مبلمان تأثیر می‌گذارد.

کیفیت ساخت

جدای از متریال استفاده شده، چیزی که بر قیمت مبلمان تاثیر می‌گذارد کیفیت ساخت آن است. انتخاب مبلمان چوبی با کیفیت خوب، کیفیت کلی محصول را تضمین نمی‌کند. دوام و استحکام مبلمان نیز مهم است. در نظر داشته باشید که هر چه مبلمان دوام بیشتری داشته باشد، پس از مدت کوتاهی نیاز به تعویض آن کمتر خواهد بود. بنابراین، مبلمان خوش ساخت را به مبلمانی که صرفاً با استفاده از مواد با کیفیت خوب ساخته شده است، انتخاب کنید.

پیچیدگی طراحی

هر مبلمان به روشی خاص طراحی شده است، هر چه طراحی بهتر و خلاقانه باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. همچنین، پرداخت و تکمیل قطعه بر قیمت تمام شده تأثیر می‌گذارد. همچنین، یک طراحی پیچیده در مقایسه با یک طرح ساده گران‌تر خواهد بود. در حکاکی‌ها و طرح‌های پیچیده به تلاش بیشتری نیاز است که هزینه مبلمان را نیز افزایش می‌دهد. علاوه بر این، اگر مبلمان از نظر ماهیت کاربردی‌تر باشند در مقایسه با یک میز ساده هزینه بیشتری خواهند داشت.

 

اگر قصد خرید مبل در مشهد را دارید لازم است که قبل از انتخاب مبل با انواع مبلمان، آشنا شوید. این مبل‌ها عبارتند از مبل راحتی، اسپرت، ال، کلاسیک و سلطنتی و اداری. پس از آن اگر قصد خرید اینترنی مبل را دارید بهتر از اول از همه نکاتی پیرامون خرید مبل را مطالعه کنید و با عوامل موثر بر قیمت مبل آشنا شوید تا بتوانید خرید آسان و مناسب در این شهر داشته باشید.

قیمت انواع مبلمان در مشهد

خرید مبل در مشهد یکی از چالش‌های بسیار مهم است. برای داشتن یک خرید عالی، لازم است شما از قبل خرید مبل در مشهد اطلاعات لازم درخصوص قیمت انواع مبلمان را داشته باشید. در این محتوا می‌خواهیم به این مورد بپردازیم که انواع مبلمان در مشهد با چه قیمت‌های عرضه می‌شود. به طور کلی برای قیمت گذاری عوامل بسیاری دخیل است؛ که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد. در این بخش سعی می‌کنیم به گوییم چه عواملی باعث بالا و پایین شدن قیمت‌ها در هرسبکی می‌شود.

قیمت مبلمان راحتی

اگر سبک منزلتان مدرن است، باید در دیزاین خانه از مبل راحتی استفاده کنید. مبلمان های راحتی انواع مختلفی دارد. این مبل‌ها محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم دارد، زیرا همه نوع قیمتی دارد و مردم با هر بودجه‌ای که دارند می‌توانند از این مبلمان خریداری کنند.

مبل راحتی دونوع است. مبل‌های کاملاً راحتی و مبلمان نیمه راحتی، کاملا راحتی قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به نیمه راحتی دارند. مبل های که به طور کامل راحتی نیستند از متریال چوب بیشتر استفاده می‌کنند به همین خاطر است که قیمت بالاتری نسبت به دیگر سبک ها دارد.

قیمت مبلمان های سلطنتی

این مبلمان ها نیز انواع مختلفی دارد. استفاده از مبلمان سلطنتی برای خانه‌های متراژ بالا توصیه می‌شود. به دلیل استایلی که دارند منازل کوچک را شلوغ می‌کند.

این مبل ها به دلیل استفاده متریال چوب در تاج و دسته هزینه بسیار بالای دارد. بیشتر مبل های سلطنتی منبت کاری زیادی دارند، همین طرح‌ها باعث می‌شود هزینه تمام‌شده بسیار بالا رود.

قیمت مبلمان کلاسیک

سبک کلاسیک محبوب‌ترین سبک در ایران شناخته‌شده است و بیشتر خانواده‌های ایرانی از این سبک برای خانه‌های خود استفاده می‌کنند. قیمت مبل‌های کلاسیک مابین مبلمان راحتی و سلطنتی است و از این نظر می‌تواند گفت بهترین انتخاب می‌تواند باشد. مبل‌ها کلاسیک را می‌تواند در خانه‌های با متراژ 100 نیز می‌توانید استفاده کنید

ارسال پیام