مصاحبه نشریه اقتصاد با مدیرعامل شرکت پاندا تولیدکننده میز و صندلی هتلی

مصاحبه نشریه اقتصاد با مدیرعامل پاندا

مصاحبه نشریه اقتصاد با مدیرعامل شرکت پاندا تولیدکننده میز و صندلی هتلی

متتن مصاحبه نشریه اقتصاد با مدیرعامل شرکت پاندا تولید کننده میز، صندلی و مبلمان شرکت پاندا به مدیر عاملی عباس قاسمی، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود. از آنجا که وی تجربه کار به عنوان مدیر بازاریابی و مشاور مالی را داشت توانست به پشتوانه این تجربه و با ایده های خلاقانه خود، […]

نویسنده: مدیر سایت
تاریخ: 1400/01/18
نظرات: دیدگاهی وجود ندارد

متتن مصاحبه نشریه اقتصاد با مدیرعامل شرکت پاندا تولید کننده میز، صندلی و مبلمان

شرکت پاندا به مدیر عاملی عباس قاسمی، از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود. از آنجا که وی تجربه کار به عنوان مدیر بازاریابی و مشاور مالی را داشت توانست به پشتوانه این تجربه و با ایده های خلاقانه خود، پاندا را تاسیس نماید.

 

تاریخچه و اهداف شرکت

درباره تاریخچه و اهداف شرکت تحت مدیریت‌تان و برنامه‌های شاخص آن توضیح دهید؟

 

در همان ابتدای کار در زمینه میز، صندلی و مبلمان، متوجه خلاء موجود در برند هتلی در زمینه صنعت گردشگری کشور شدم. با هدف تشکیل تولیدی میز و صندلی رستورانی با کیفیت، تحقیقاتی را آغاز و پس از یک سال، تولید چند نمونه بین المللی محصولات مرتبط را شروع کردیم. در شروع کار سختی های زیادی در تامین ماشین آلات داشتیم که با کمک دوستان فنی بعضی از ماشین آلات را بومی سازی کردیم که هزینه زیادی را در ابتدای کار به شرکت نوپای ما تحمیل کرد ولی نتیجه آن کیفیت خوب محصولات بود که در بازار به درستی خود را نشان داد و خیلی سریع برند پاندا در بسیاری از نقاط کشور توانست نمایندگی فعال جذب کند.

در واقع برنامه شاخص و هدف پاندا از همان ابتدا ایجاد یک برند تخصصی با کیفیت مناسب در سطح کشور بوده که تا حد زیادی توانستیم در این مسیر پیش برویم.

حضور شرکت مبلمان پاندا در نمایشگاه بین المللی

ارزیابی جایگاه حرفه ای محصولات و خدمات

به طور مشخص چه محصولات یا خدماتی تولید و ارائه می‌کنید؟ جایگاه حرفه‌ای محصولات و خدمات خود را در بازار چگونه ارزیابی می‌کنید؟

محصولات شرکت میز، صندلی و مبلمان پاندا بصورت تخصصی در زمینه میز و صندلی صنعت گردشکری شامل هتل ها، تالارها، رستوران ها، کافی شاپ ها و میز و صندلی نهارخوری اماکن عمومی است. با توجه به مشتریان متعددی که تاکنون از سراسر کشور داشته ایم میتوانم با اطمینان بگویم که در جایگاهی هستیم که مورد انتظارمان بود.

 

ویژگی ها و مزایای منحصر بفرد محصولات و خدمات پاندا

محصولات و خدمات مجموعه شما چه مزایا و ویژگی‌های منحصر بفردی نسبت به رقبای داخلی و خارجی دارد؟

نهایت سعی خود را می کنیم تا کیفیت را متناسب با انتظار مشتری، شرایط استفاده و برندهای برتر بین المللی ارتقاء دهیم که تا حد زیادی نیز به موفقیت رسیده و در بعضی زمینه ها هم پیشرو بوده ایم. ما سعی کرده ام کیفیت کار همراه با پشتیبانی را در محصولات خود به مشتری ارائه نماییم. محقق شدن این هدف، موجب افتخار و شاخص شدن برند پاندا در میان رقبا گردیده است.

 

اقدامات انجام شده در راستای اعتمادسازی مصرف کننده

در زمینه کیفیت محصولات خود، چه اقداماتی انجام داده اید که باعث ایجاد اعتماد در مصرف‌کننده می  گردد؟

در شرایط بد اقتصادی، تولید محصول با کیفیت نسبت به قبل هزینه بیشتری روی دست تولید کننده میگذارد، با این حال ما هیچگاه از هدف اصلی خود یعنی کیفیت بالا برای صنعتی که کیفیت در آن فوق العاده حیاتی است دور نخواهیم شد، هرچند فروش محصول با کیفیت در این شرایط، فقط طیف مشتریان خاصی را شامل می شود. در یک کلام اعتبار را به افزایش تولید ترجیح می دهیم.

برای گسترش فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت‌تان، چه برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در دست انجام دارید؟

برای شرکت پاندا ادامه راه به عنوان برند تخصصی مبلمان در صنعت گردشگری، بدون برنامه های توسعه امکان نداشته و نخواهد داشت. توسعه ماشین آلات، پرورش نیروی انسانی متخصص، بهره گیری از مدیران شایسته و مهم تر از همه، رسیدگی به انتظارات مشتریان، چیزی است که همیشه برای آن تلاش کرده و خواهیم کرد.

 

صادرات به کشورهای دیگر

آیا صادرات به کشورهای دیگر هم دارید؟

در سطح بین الملل هم فروش داشته ایم. امیدوارم در زمینه سیاست های خارجی کشور عزیزمان شرایط به گونه ای پیش برود که امکان صادرات فراهم شود. همچنین جهت حضور هر چه پررنگ تر در بازار، با شرکت در نمایشگاه های متعددی داخلی و خارجی، علاوه بر افزایش اطلاعات خود نسبت به خواست بروز مشتریان، توانسته ایم با دانش روز در این زمینه همگام شویم. از دیگر اقدامات ما در زمینه افزایش هر چه بیشتری فروش و صادرات، حضور در وب سایت های آنلاین به جهت معرفی حداکثری به کاربران و مشتریان می باشد.

 

اطلاعات بیشتر

گواهینامه‌ها، افتخارات و استانداردهای ملی و بین‌المللی خود را معرفی کنید؟

بزرگترین افتخاری که نصیب هر تولید کننده ای میشود، رضایت مشتری هایش است، ولی در زمینه استقرار استاندارد های ملی و بین المللی هم شرکت میز، صندلی و مبلمان پاندا فعال بوده و توانسته استاندارد های لازم را در ابتدای فعالیت اخذ کرده و در راستای افزایش کیفیت محصولات و خدمات مرتبط با محصول، استانداردهای ایزو در زمینه کیفیت، مدیریت داخلی، بهره وری، محیط زیست، حقوق مصرف کننده و سایر موارد دارد.

 

مصاحبه مدیرعامل پاندا

ارسال پیام